П`ятниця, 19.04.2024, 23:30

Вітаю Вас Гість

ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНЕ УЧИЛИЩЕ №8 м. КІРОВОГРАД

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Об’єктивно зумовлена модернізація профтехосвіти, що проходить в Україні, вимагає, зокрема, готовності викладача і майстра виробничого навчання до сучасної соціальної ролі. Він має бути підготовленим до реалізації інноваційних виробничих та педагогічних технологій у навчально-виховному процесі.
    Викладачі і майстри виробничого навчання професійно-технічного училища № 8 м. Кіровограда усвідомлюють необхідність підвищення рівня свого професіоналізму, компетентності, самовдосконалення. Тому постійна увага в училищі приділяється заходам, що сприяють активізації педагогічного пошуку в різних освітніх напрямках, розширенню професійно світогляду, підвищенню педагогічної майстерності, залученню педагогічного колективу до вивчення сучасних здобутків у сфері навчальних, виробничих та виховних технологій.
    Зміни, що відбуваються в економіці та суспільному житті України вимагають більш якісної підготовки учнів, яка значною мірою залежить від ефективності навчання, тому на перший план виступає активізація пізнавальної діяльності учнів, впровадження в процес викладання сучасних педагогічних і виробничих технологій.
    Поставлена задача передбачає роботу над педагогічним проектуванням процесу навчання, оволодінням викладачами та майстрами виробничого навчання інноваційними формами й методами навчання, вирішенням питань комплексно-методичного забезпечення предметів та професій, змістовністю виховної роботи, професійною спрямованістю процесу навчання. Реалізація поставлених цілей передбачає і удосконалення педагогічної майстерності та творчості викладача та майстра виробничого навчання, підвищення їх методичного рівня.
    Від так центром усієї навчальної та науково-методичної роботи в училищі є методична служба — основний компонент підвищення професійної кваліфікації усього складу педагогічних працівників, важлива ланка в системі їх безперервної освіти та самоосвіти, один із засобів управління навчально-виховним процесом.
    Методична робота в училищі здійснюється за такими основними напрямками:
    - розробка, апробація та впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес;
    - координація роботи методичних комісій;
    - розробка методичних рекомендацій для викладачів та майстрів виробничого навчання;
    - забезпечення умов для розвитку творчого потенціалу кожного педагогічного працівника та безперервного підвищення рівня їхньої кваліфікації;
    - залучення педагогічних працівників до навчально-методичної та дослідницької роботи;
    - організація виставок методичних розробок;
    - робота з молодими викладачами та майстрами виробничого навчання;
    - допомога викладачам та майстрам у підготовці до атестації.


    Осередком методичної роботи є методичний кабінет училища, у якому зібрані нормативні документи про освіту, матеріали передового педагогічного досвіду викладачів, майстрів в/н, різноманітні методичні рекомендації, методичні розробки тощо.
    При методичному кабінеті працює школа молодого викладача і майстра в/н та школа передового технологічного досвіду. Такі напрями і форми роботи сприяють професійному росту та удосконаленню педагогічної майстерності викладачів і майстрів виробничого навчання нашого училища.

    Copyright MyCorp © 2024 |