Викладачі і майстри виробничого навчання професійно-технічного училища № 8 м. Кіровограда усвідомлюють необхідність підвищення рівня свого професіоналізму, компетентності, самовдосконалення. Тому постійна увага в училищі приділяється заходам, що сприяють активізації педагогічного пошуку в різних освітніх напрямках, розширенню професійно світогляду, підвищенню педагогічної майстерності, залученню педагогічного колективу до вивчення сучасних здобутків у сфері навчальних, виробничих та виховних технологій.
Зміни, що відбуваються в економіці та суспільному житті України вимагають більш якісної підготовки учнів, яка значною мірою залежить від ефективності навчання, тому на перший план виступає активізація пізнавальної діяльності учнів, впровадження в процес викладання сучасних педагогічних і виробничих технологій.
Поставлена задача передбачає роботу над педагогічним проектуванням процесу навчання, оволодінням викладачами та майстрами виробничого навчання інноваційними формами й методами навчання, вирішенням питань комплексно-методичного забезпечення предметів та професій, змістовністю виховної роботи, професійною спрямованістю процесу навчання. Реалізація поставлених цілей передбачає і удосконалення педагогічної майстерності та творчості викладача та майстра виробничого навчання, підвищення їх методичного рівня.
Від так центром усієї навчальної та науково-методичної роботи в училищі є методична служба — основний компонент підвищення професійної кваліфікації усього складу педагогічних працівників, важлива ланка в системі їх безперервної освіти та самоосвіти, один із засобів управління навчально-виховним процесом.
Методична робота в училищі здійснюється за такими основними напрямками:
- розробка, апробація та впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес;
- координація роботи методичних комісій;
- розробка методичних рекомендацій для викладачів та майстрів виробничого навчання;
- забезпечення умов для розвитку творчого потенціалу кожного педагогічного працівника та безперервного підвищення рівня їхньої кваліфікації;
- залучення педагогічних працівників до навчально-методичної та дослідницької роботи;
- організація виставок методичних розробок;
- робота з молодими викладачами та майстрами виробничого навчання;
- допомога викладачам та майстрам у підготовці до атестації.
Осередком методичної роботи є методичний кабінет училища, у якому зібрані нормативні документи про освіту, матеріали передового педагогічного досвіду викладачів, майстрів в/н, різноманітні методичні рекомендації, методичні розробки тощо.
При методичному кабінеті працює школа молодого викладача і майстра в/н та школа передового технологічного досвіду. Такі напрями і форми роботи сприяють професійному росту та удосконаленню педагогічної майстерності викладачів і майстрів виробничого навчання нашого училища.